Här är kläderna som jag köpte när jag var med mormor i Knalleland
Här är kläderna som jag köpte när jag var med mormor i Knalleland

Den här tröjan älskar jag. Lite fest vardag så. Jag tycker den är bara snygg med ett par tais eller ett par svarta byxor under bara.

En kort tröja med luva, jag har aldrig haft en sån här tröja innan, snygg är den tycker jag. Snyggt med ett längre linne under också.
Kläder som jag köpte på Lager 157, kläder till skolstarten!